Vitaminbomb

God morgon världen! Idag går det inte många knop, vi gick inte och la oss förens efter midnatt och jag vaknade såklart när Sebastian gick upp vid 4-tiden, och även när byggjobbarna började borra kl 7. Dessutom är jag rädd för att jag (pepparpeppar) håller på att bli sjuk, jag har varit lite krasslig i 2-3 veckor nu men det har inte brutit ut något, idag däremot känner jag mig inte alls kry. Därför kände jag att jag behövde en vitaminbomb som start på dagen och gjorde mig därför en grön drink till frukost. Den blev riktigt fräsch och god! Nu är det dags för jobb för min del, hoppas ni får en bra dag :) 
 
Min gröna drink:
1 frusen banan
4 frysta spenatkuber 
2-3 cm riven ingefära 
Saft från 1 lime 
1 kiwi 
En skvätt ananasjuice 
Toppad med chiafrön 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0