ZzzzZZzzZ

God morgon! Detta kommer bli en lååång dag, det känns som att jag inte har sovit en blund inatt :( Igår köpte jag en app på telefonen som följer ens sömn med hjälp av rörelser, jag vet inte hur bra den funkar men det verkar stämma överens på min sömn inatt eftersom jag tydligen bara gick in i djupsömn en gång. Trots dålig sömn pallrade jag och Sebastian oss till gymmet tidigt imorse för ett axel- och tricepspass tillsammans. Det blev ett snabbt pass med lite energi, men det blev ganska bra trots allt! Nu är det snart dags för jobb, ha en fin dag <3 
 
Nattens kassa sömn, kom i djupsömn först 4.30...
 
En stor frukost för att orka med en tuff dag:
- Kaffe
- Vaniljyoghurt med blåbär
- Ägg
- Hembakat bröd med ost, sallad, kalkon och gurka 
- Apelsin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0