Sporta på sportlov

Om jag lyckas vakna efter klockan 7 på morgonen så är det verkligen kors i taket numera. Jag som inte alls är en morgonmänniska! Och jag vill ju så gärna sova lääänge nu när jag kan, men det går verkligen inte! Det positiva är ju att man hinner med så mycket om dagarna :) Idag har jag ett fullspäckat schema, först på dagordningen står en löprunda i parken, sen in till stan och träffa mina systrar en sväng för att äta lunch och kika i butiker, sen ska jag och min ena syster gå till gymmet och träna och ikväll ska jag och bästis ut och äta middag. Tur att jag fick lite jobb gjort igår för det hinns nog inte med idag. Jag tycker att jag tar vara på mitt sportlov ganska bra :) Vad har ni för er kära läsare? Det känns iallafall som att 90% av Sveriges befolkning är och åker skidor haha! 
 
En gottefrukost i burk - ett tips till er som har lite tid på morgonen, funkar utmärkt att förbereda kvällen innan. Till vardags håller jag mig till smoothie, det är också smidigt! Nåväl, i denna burk har jag varvat kvarg, vaniljyoghurt, hallon, blåbär, solrosfrön, pumpafrön, granola och kokos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0