Sneakers

Jag har aldrig varit en sneakers-tjej (förutom converse), trots att jag tycker att det finns grymt många snygga sneakers. Det kan nog bero på att jag aldrig klätt mig sportigt eller slappt, jag använder knappt ens en hoodie till vardags. Så den enda gången jag har sneakers eller liknande på mig är när jag ska träna eller ut och promenera. Å andra sidan har jag alltid, alltid, alltid skoskav och ont i ryggen. Nu när jag jobbar i butik och står upp på hela dagarna har jag funderat ännu mer på om man kanske skulle skaffa sig ett par coola sneakers som man kan ha till vardags. Dels om jag ska stå upp länge eller gå en längre bit - och vill ha sköna skor för en gångs skull. Jag är liksom inte jätte pepp på att använda mina joggingskor till vardags... Fast det kanske är en dum tanke för det kanske slutar med att jag aldrig kommer att använda dem eftersom jag aldrig någonsin använt sneakers till vardags tidigare haha. Jag har iallafall kommit fram till att jag älskar ju Nike och Nike har coola skor så det skulle nog bli ett par Nike. Hade det inte varit ball med de gamla godingarna Air Max?! 
 
      Bild lånad från www.sneakersnstuff.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0