Ricemarket, igen

Åh vad härligt det var med massage! Fast ajaj i alla mina knutor. Tack mamma för presenten :) Var lite mörbultad och yr efter massagen så vinglade bort till Caroli där jag mötte upp Sebastian för lunch! Jag var ju på restaurangen Ricemarket för en vecka sedan och åt med mamma och det var så himla gott så jag sa till Sebastian att vi skulle gå dit nästa gång vi var lediga tillsammans, vilket blev idag! Ricemarket har lunchbuffé med bland annat råa grönsaker, rått kött, sås och kryddor som du själv blandar ihop och ger till en kock som tillagar det till dig. Utöver det så har de en vanlig asiatisk buffé, men jag föredrar woken som du blandar ihop själv! Efter maten bjuds på det på kaffe och efterrätter :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0