Höst

Hej bloggen!

Brrrr vilken kall morgon! Nu är hösten verkligen här känns det som. Inte mig emot för jag älskar hösten. Eller ja, egentligen är det höstkläderna jag älskar. Och jag fyller år på hösten, och jag älskar att fylla år. Men jag fixar inte riktigt att det alltid ska blåsa så fruktansvärt mycket. Höst i all ära, men sluta blåsa! Stackars lilla Bianca höll på att flyga iväg imorse när vi var ute och gick.

 

Började dagen med ett pass på gymmet, idag körde jag ett benpass. På mina andra pass så tränar jag alltid mer än en muskelgrupp samt avslutar med kondition, men när jag tränar ben så tränar jag bara ben för det är så sjuuukt jobbigt. Är alltid helt död efter ett benpass så det skulle praktiskt taget vara omöjligt att kombinera det med något annat. Har precis gjort mig iordning och ätit frukost/lunch och beger mig strax till skolan. Så himla dumt att börja skolan kl 13 för jag hinner inte äta både frukost och lunch så det får bli en sen frukost som jag försöker klara mig på…

 

Idag blev det min favoritfrukost: bananpannkaka med kvarg, ekologiskt jordnötssmör och hallon. Alltså så jävla gott!

Bananpannkaka:

Mosa en halv banan och blanda med 1 ägg. Stek som en pannkaka :) Går att kombinera på många olika sätt, det är bara att låta fantasin flöda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0