Utvilad och ledig

God morgon höll jag på att skriva, men det är ju inte riktigt morgon längre. Inatt sov jag tio timmar, gissa om jag är utvilad nu! Jag visste dock inte att min kropp var så trött och behövde det? Nåväl, väl uppe tog jag med mig Bianca ut på en 45-minuters powerwalk som en start på dagen. Nu har jag precis ätit en god frukost och ska smådona lite här hemma. Egentligen har jag en hel del lektioner att planera då jag ska ut på praktik nästa vecka och 4 veckor framåt, får se om jag börjar på det också idag. Sebastian slutar jobba tidigt idag så i eftermiddag ska vi träna tillsammans, jag räknar redan ner tiden haha! 
 
Filmjölk med hemmagjord granola, ägg, latte, hemmagjort mandelbröd med ost och skinka. 
 
Mandelbrödet gjorde jag genom att blanda 1 ägg, 1 dl mandelmjöl, ½ tsk bakpulver och lite salt. Smeten stekte jag sedan i smör i en liten stekpanna, några minuter på varje sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0