Måndag!

Hej! Då var det måndag igen och en ny vecka, jag kickade igång den nya veckan med en PW imorse med Sebastian och Bianca :) Vi var ute tidigt så nu har jag massor med tid innan jag börjar jobba. Det kommer vara en hektisk vecka varvat med jobb och skola, men det är bara att köra på för nästa vecka TAR JAG EXAMEN! :D 
 
 
 
Till frukost blev det kall kesogröt med hallon, toppad med kokosflarn.
 
Kall kesogröt
1 dl havregryn + 2 dl vatten
1 dl keso
2 msk turkisk yoghurt
Vaniljpulver och ev. någon form av sötning
En näve hallon
 
Koka gröten som vanligt dagen innan. Låt svalna och blanda i de andra ingredienserna, låt stå i kylen över natten. På morgonen är det bara att ta fram den och äta som den är eller toppa med något gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0