Rutiner?

God morgon! Alltså hur hinner folk som jobbar 8-17 med att träna?! Igår när jag och Sebastian kom hem, stack vi och tränade, för att sedan handla, laga mat och äta middag. Då var klockan 23. Jag går upp klockan 6. Ikväll har vi dessutom tvättid så vi får se hur det går. Igår hann jag med andra ord inte förbereda lektionerna till idag så jag får se om jag lyckas få någon tid till att göra det idag :) Nu ringer Sebastians klocka så jag tänkte gå in med en kaffe på sängen till honom <3
 
Hallon- och blåbärs davos med paulúns granola, kokos och blåbär. 
 
Hallon- och blåbärs davos: blanda ihop 1 dl havregryn, 1 dl kvarg, 1 dl yoghurt, ½ dl blåbär, ½ dl hallon och lite sötning. Låt stå över natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0