SATS!

Vet ni vad jag och Sebastian har gjort idag?! Vi har sagt upp våra gymkort på 24 seven och skaffat gymkort på SATS! Yes, vi bestämde oss för några dagar sedan och idag fixade vi det. Vi var från början inställda på att stanna kvar på 24 tills vidare men när vi tränade där några gånger efter vi varit på SATS så tänkte vi att nej, vi kan inte träna där längre! Jag gjorde en lista med fördelar och nackdelar för att få en överblick, men då hade vi nog iochförsig redan bestämt oss. Det är värt den långa promenaden dit och det är värt några extra hundra lappar i månaden. På grund av uppsägningstid så kommer vi dock ha dubbla gymkort ett tag framöver så vi kommer kanske träna lite på 24 också fram tills i slutet på mars. T.ex. om man vill köra ett snabbt pass eller inte orkar gå till SATS i snöstorm som vi gjorde idag :)

 

Ikväll invigde vi vårt medlemskap på SATS mobilia med ett träningspass (nummer två för mig idag!). Det blev rygg och biceps för min del. Vi kom hem väldigt sent då vi tränade länge så slängde ihop en sallad till middag bara. Nedan ser ni min lista som jag skrev ihop när jag skulle bestämma mig hehe. 

 

Fördelar SATS                                    Fördelar 24 seven                

Fräscha och nya maskiner                    Ligger nära   

Trevlig personal                                    Öppet dygnet runt   

Härlig atmosfär                                     Billigt

Bastu                                                 

Gruppträningspass på alla gym

Många maskiner/redskap

 

Nackdelar SATS                                 Nackdelar 24 seven

Dyrt                                                    Slitna maskiner

Ligger långt bort                                  Få maskiner/redskap

Finns få anläggningar                          Trångt

Öppettiderna                                       Endast gruppträningspass på en anläggning

                                                          Skumma människor

                                                          Inte trevlig personal

 

Fick en fin träningsväska :D
 
Middag: babyspenat, kalkon, gurka halloumi, pumpafrön, paprika & purjolök stekt i vitlök, chilipulver, paprikakrydda och salt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0