December

Vaknade upp till ett riktigt december idag, det hade snöat inatt och lagt sig på taken, mysigt :) Men åhh vad drygt det är att vara sjuk! Men men, det är bara att bita ihop för nu ska jag jobba och ikväll är det julbord med jobbet. Igår kom jag på att jag helt glömt bort davosgröt, så gjorde det igårkväll som jag nu äter :D
 
 
Davosgröt: blanda ihop 1 dl gryn (jag använde fiberhavregryn) och 2 dl yoghurt (eller 1 dl yoghurt och 1 dl kvarg), låt stå i kylen över natten. Om du tycker den är lite tjock på morgonen kan du hälla i en liten skvätt yoghurt till. Detta toppade jag idag med en nypa hemmagjord müsli, torkad banan, torkade äppelbitar, gojibär, cashewnötter, valnötter, solrosfrön, kokos och blåbär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0