Efterfrågade före- och efter-bilder

Hej alla! Det blev som jag trodde, lyckades inte ta mig ur sängen för att sitta i 7 timmar i skolan. Ryggen är ganska paj. Gör ett försök imorgon istället. Har ändå plugg inför imorgon som jag kan roa mig med idag :)
 
Såg precis att jag fått en fråga här på bloggen om jag kunde visa före och efter bilder, alltså +10 kg och -10 kg. Jag ångrar mig innerligt att jag inte tog riktiga före-bilder för det hade varit så himla kul att verkligen se skillnaden, även om jag gör det tills viss del på vågen, i spegeln och har gått ner storlekar. Men det har jag ju såklart inte gjort och det är även svårt att hitta bra före-bilder eftersom det var förbjudet att lägga upp bilder där jag såg tjock ut ;) Men jag hittade några som ändå ger ett hum om de där 10 extra kilona. Vill påpeka att jag ännu INTE är vid mitt mål, så där jag är nu är inget slutresultat som jag är helt nöjd med, även om jag är glad för vad jag hittills åstadkommit. Jag har en del kvar att jobba på :) 
 
Före (1-2 år sedan): 
 
Efter (denna hösten):

Kommentarer
Postat av: klara

Herregud, grymt jobbat! Du ser ut att vara "naturligt fit" och därför var det svårt att tänka sig att du gått ner så mycket, men du har ju lyckats fantastiskt bra. Dessutom verkar du ha sund inställning, att vara hälsosam och inte extrem! coolt :)

Svar: Hihi tack så mycket! Så glad jag blir :)
Josefina

2012-12-17 @ 13:53:58
Postat av: räkan

Riktigt grymt Jojo!! Du ser verkligen piggare ut!
Jag hade tyckt att du va fin i vilken storlek som helst, men nu är du verkligen DÖÖÖ snygg :D Så länge du är nöjd så keep it up. Du är min inspiration <3

Svar: Ahw taaack älskade fina du <3
Josefina

2012-12-17 @ 20:06:56
URL: http://sandylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0