Håller jag på att bli sjuk igen?!

God morgon på er! Alltså vad är det med i mitt immunförsvar?! Vaknade upp med grymt ont i halsen, igen. Har hunnit vara frisk i typ en vecka... Hittade iallafall halstabletter här hemma som vi köpte i Barcelona (ja jag hade ont i halsen då också, suck). Aja, ska strax bege mig hemifrån, börjar jobba kl. 11 men har några ärenden innan jobbet. Efter jobbet ska jag först träffa Sara och sedan Maja. Man får passa på med lite quality-time när man har luckor över :) Btw, hade inte överlevt med min rygg utan Voltaren. Voltaren är ju riktigt grymt. 

 

Idag invigde jag flaskan med flytande äggvitor. Jag hade det i gröten, smakar ingenting som tur är. Vilken bra grej!

 

Kokad gröt på 1 dl fiberhavregryn, 2 dl vatten, salt, kanel och kardemumma. Rörde sist i ½ dl flytande äggvitor. Toppat med rivet äpple, vaniljkesella, sesamfrön, linfrön och solrosfrön. Kaffe och Proviva till det :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0