Knäpp på knäck

Hej bloggen! Ni anar inte inte hur mycket julhandel det är i affärerna, vi har haft så mycket att göra - och från och med imorgon kommer det bli ännu mer! Dagarna fram till julafton och mellandagsrean kommer vara KAOS, men det är grymt kul.
 
Jag lockade håret imorse med nya locktången men jag glömde ta foto så jag gjorde det innan jag gick hem från jobbet :) Det blev inte så bra, antingen är locktången dålig eller så måste jag öva på att locka med den.
 
När jag kom hem efter fika i stan ställde jag mig i köket och gjorde knäck för att ta med på julafton. Jag känner verkligen att jag måste beta av en sak i taget varje kväll fram till julafton eftersom jag knappast kommer hinna göra allt på söndagkväll. Så idag blev det en sats knäck, som jag tror blev sådär... Tror att den kan ha blivit för hård (återkommer!) och det var ju världens miiiinsta knäckformar jag köpt så det var nästintill omöjligt att pricka rätt med den kletiga smeten! Ett antal svordomar vrålades kan jag tala om. 
 
Uppdate hälsa (haha): ryggen är på bättringsväg men jag håller på att bli mer sjuk, suck. Låt mig vara frisk till julafton och fram till nyår!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0