MELLANDAGSREA

God morgon! Vi hade jätte mysigt hos mamma igår, det kändes som julafton igen - de hade till och med väntat med julklappsöppningen tills vi var där igår :) Jag hade gärna följt med vännerna ut igår men efter julfirandet gick jag hem och la mig eftersom klockan ringde 7 imorse. Idag börjar nämligen MELLANDAGSREAN! Egentligen skulle vi börjat jobba klockan 7 men min chef stack in till butiken och prisade igår så vi fick lite sovmorgon, så vi börjar 8.30 istället. Denna veckan kommer vara kaaaaos men jag är taggad till tusen! Är fortfarande sjuk dock, men på bättringsväg så jag hoppas att jag blir frisk till nyår. 
 
Frukost: filmjölk med hemmagjord müsli, quinoapuffar, russin, torkade äppelbitar, kokosflarn och pepparkakskrydda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0