Min jul i bilder

Jag och Sebastian började julafton med frukost, tända ljus och lite paketöppning eftersom vi inte orkade släpa med alla julklappar till Lund. Vi åt varsin bananpannkaka gjort på mosad banan, ägg, flytande äggvitor och kardemumma. Vi toppade med kanelkvarg och hallon. Kaffe och Proviva hallon & granatäpple till det :) 
 
Väl framme i Lund bänkade vi oss framför Kalle 
 
Vårt julbord som var en härlig blandning av hederlig julmat, raw food, veganska rätter och andra godsaker! 
 
Tomten kom på besök! 
 
 
Paketöppning
 
Jag och lilla Bianca <3 
 
Resten av kvällen/natten drack vi gott och spelade olika spel. På bilden ser ni hur vårt lag klassade ut resten gång på gång ;) 
 
Vissa frågor i TP kan man fundera över haha.. Vi svarade "jaga räv" men det var tydligen fel
 
Vid 4-tiden på morgonen var Bianca ganska trött 
 
På juldagen firade vi jul hos min mamma <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0