Några julklappar

Tänkte att jag kunde visa några av julklapparna jag fick, så jag har valt ut några godbitar :) 
 
Ett par Nike Air Max (någon har varit uppmärksam på bloggen hehe)
 
Vasar/skålar från Iittala
 
Vinglas från Iittala och en vinkaraff
 
Armband från Marc by Marc Jacobs (samt ett tillhörande halsband som ej är med på bilden)
 
Body mist från Victoria's Secret
 
Dagkräm och nattkrän från No 7, Moroccan Argan Oil hårinpackning från Beaver, Moroccanoil treatment, parfym och bodylotion från DKNY samt läppglans från Estée Lauder
 
Sååå fin kappa från Zara som jag suktat efter! 
 
Konsertbiljetter till ett av mina favoritband - Biffy Clyro :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0