Pluggaaaa

Så, nu jävlar ska jag vara produktiv! Arbetar bäst under stress så det ska nog gå bra. Har denna dagen på mig att blir klar med en pedagogisk plan för ett område samt en lektionssekvens med något av ämnena i kursen jag läser nu. Har kommit fram till att jag ska ha ett arbetsområde kring Medborgarskap så hela dagen ägnas åt detta, förutom ett besök på gymmet såklart! Om någon har idéer och tips kring undervisningsmaterial inom området så är ni välkomna att dela med er :D 
 
När jag precis skulle lägga in frukostbilden från telefonen till datorn så såg jag att Sebastian har tagit en bild på mig och Bianca när vi sover haha. Jag klippte bort mitt huvud för jag var inte lika söt som en sovande Bianca :) 
 
 
Dagens frukost: gröt gjord på fiberhavregryn, vatten, salt och proteinpulver vanilj & skogsbär. Toppat med hallon, sesamfrön, linfrön, quinoapuffar, paranötter och mandlar, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0