TRÖTT

JÄSP!! Wow denna dagen är verkligen helt förstörd haha! Gud så trött. Lucia movie night var iallafal lika underbart mysigt som tidigare 6 år. Filmerna som visades var Mammas pojkar, Jack Reacher och Silver linings playbook. Jag kan varmt rekommendera Jack Reacher och Silver linings playbook! Det var klart runt 7-tiden imorse men när vi kom hem så kunde jag inte sova. Jag hade nog kommit förbi trötthetsstadiet och gick på överskottsenergi. Lyckades slumra till runt 8-9-tiden men vaknade av att det telefonen ringde vid 10, slumrade till någon timme senare men vaknade av att det ringde på porttelefonen (GAAAAH LÅT MIG VARA!) och efter det var det kört - kunde inte somna om. Så har kanske totalt sovit 2 timmar... Tänkte sticka och träna men det fanns verkligen ingen energi till det. Nu har jag dock duschat och gjort mig ordning, ska nämligen ta mig till Klågerup och titta på min systers luciatåg. Får se om jag orkar hålla mig vaken :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0