Arg!

Är på så jävla dåligt humör!! Brände min arm när jag skulle locka håret, smörde in brännsåret med brännsalva, tar på mig min nya top från Topshop som jag tänkte ha ikväll, men kladdar ner hela toppen med den feta dumma salvan! Ahhhh! Nu trivs jag såklart inte alls med vad jag har på mig istället eftersom jag var inställd på att ha den toppen, och mitt brännsår sviiiider. Men jag får ta och bli på bättre humör för nu ska jag och Sebastian möta upp två vänner till oss och gå ut och äta middag och dricka ett glas eller två, eller tre ;) 
 
En suuuuur Josie! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeey Jo Z! Snygg iallafall <3

2012-11-05 @ 12:44:21
URL: http://sandylindell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0