Glasögonorm

Jag har haft läsglasögon sen jag var runt 11 år gammal, men under de senaste åren har de mest legat och dammat i en låda. Har väl klarat mig relativt bra utan dem men på senare tid har jag fått mer och mer problem med huvudvärk och jag märker att jag kisar när jag läser. Jag gick därför på synundersökning för ett tag sedan, och hoppades trots allt att få höra att jag inte behöver glasögon längre. Men icke, givetvis behövde jag glasögon. Jag tycker att jag är ful i ALLA glasögon, men lyckades hitta ett par som var minst fula. Idag var de klara, så jag har invigt dem med plugg, vi får se hur länge jag kommer att använda dem innan de börjar damma i en låda... 
 
En bitter Josie med fula glasögon. Tja, det kanske kommer att klä mig mer när jag börjar jobba som lärare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0