Heeeelg

God morgon och god helg! Hade en trevlig kväll igår ute med bästis och sen mötte vi upp lite vänner och drack öl med dem. Jag tog det ganska lugnt med drickandet igår så idag är jag pigg! Och vet ni? Jag och Sebastian är lediga tillsammans HELA helgen, alltså jag vet inte när det hände senast. Så det kommer bli quality time på hög nivå denna helgen, träna tillsammans, laga god mat tillsammans och myyyysa. Idag ska vi börja dagen med att promenera till mamma för att hämta Bianca som har varit där ett par dagar. Träningskläderna åker på så att vi sedan kan ta en lång promenad innan vi går hem och äter brunch. Jag äter normalt sätt inte frukost innan träning men eftersom vi ska ut och gå länge idag så har jag ätit en portion gröt innan :) 
 
Hallon- och kardemummagröt på 1 dl fiberhavregryn, 1 dl hallon, 2 dl vatten, salt och kardemumma. Toppad med hallon, valnötter, kokos och torkade äppelbitar. Och sedan mjölk till såklart. Och en kopp kaffe såklart :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0