Önskelista

Det blev ett pass på gymmet ikväll med Sebastian, vi körde ben och mage och sen var vi helt utslagna. Vi ska försöka gå och lägga oss tidigt ikväll så att vi kan komma ut på en tidig powerwalk imorgon då vi inte kommer kunna träna på gymmet imorgon. 
 
Eftersom det börjar närma sig jul så har jag börjat fundera på julklappar, dels vad jag ska köpa för julklappar och dels vad jag önskar mig. Familjen och mannen tjatar om önskelista så nu klippte jag ihop lite saker jag önskar mig :) 
 
Kandelaber, sport bh från stay in place, löparjacka, löpartröja, armband från Marc by Marc Jacobs, Maroccan oil, Globalkniv och body butter

Kommentarer
Postat av: erna :)

global knivar är de bästa! och marrocan oil, jag testade det och jag hittade något jag tyckte funkade bättre, heter macadamian oil. liknande grej :)

Svar: Tack för tipset :D
Josefina

2012-11-22 @ 00:56:05
URL: http://ernadzin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0