Philadelphia Marabou - inget hit

Godmorgon! Idag är det dags för jobb igen, och jag har återigen fått förfrågan om att baka bananscones så det har jag precis gjort :) 
 
Som ni vet så äter jag hälsosamt överlag, men jag syndar lite då och då. Jag kunde inte längre hålla mig från att köpa hem Philadelphia Marabou för att testa. Men jag måste säga att jag inte blev imponerad så jag tycker inte att det är värt alla kolhydrater som den innehåller när den inte är gudagod. Därför jag tar med den till jobbet idag tillsammans med bananscones så får vi se om någon på jobbet tycker om den. 
 
 
 
 
Frukost: Bananpannkaka med fiberhavregryn (½ mosad banan, 1 ägg och 3 msk fiberhavregryn) toppad med kvarg, Philadelphia Marabou och hallon
 
Bananscones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0