Seg Josie

God morgon! Här går det inte många knop. Sov riktigt dåligt inatt så det var svårt att komma upp imorse efter få timmars sömn. Men vi lyckades komma upp och stack ut på en 45-minuters powerwalk, något som brukar få en att vakna till liv, men inte idag. Tror att jag har blivit sjuk, känner mig inte alls kry. Är inte riktigt läge att bli sjuk nu... 
 
Nu ska jag iväg till skolan och direkt efter skolan ska jag jobba. Och förresten - från och med idag fram till söndag kommer vi ha 30% rabatt på allt i butiken. Så passa på att handla lite julklappar hos oss på Cubus :)
 
 
Frukost: filmjölk med pepparkakskrydda, hemmagjord müsli, pumpafrön och blåbär. Muums! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0