Emporia

Har haft en fullspäckad dag och nu sitter jag ner och andas ut för första gången på många timmar. Har varit på gymmet och tränat rygg, biceps, 5 km löpning och 2 km powerwalk. Jag har nyplockade och nyfärgade ögonbryn och hängt med min vän Julia samt varit på Emporia hela kvällen.
 
Som alla Malmöbor vet är Emporia Skandinaviens största shoppingcenter med 200 butiker och restauranger som egentligen har invigning på torsdag, men ikväll slog de upp dörrarna för VIP-gäster och jag hade två biljetter så jag tog med mig mamma :) Vi stessade oss mest igenom de butiker som var "måsten" att gå in i men hade gärna kikat i fler butiker, men det blir ju fler tillfällen. Idag hann jag mest smaka på känslan av Emporia, och jag gillade det! Det bjöds på massa dricka, tilltugg och musik, och vissa butiker hade öppningserbjudanden (något jag tyckte var konstigt att alla inte hade). Såklart hade Cubus bästa rabatten på hela 40% på allt ;) Jag handlade iallafall med mig lite kläder hem, kan visa sen. 
 
När man är stressad får man hälla i sig proteinshaken på promenaden med Bianca :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0