Helgfrukost

Tänkte egentligen träna imorse men det blev sent igår så jag prioriterade sömnen istället. Får se om jag hinner efter jobbet idag, har en del att göra innan kvällen. Imorgonbitti ska jag nämligen ha mina kollegor över på frukost så jag måste hinna förbereda här hemma innan jag sticker ut en sväng ikväll :) Med andra ord kommer det komma upp lite recept här! 
 
Bara för att man ska jobba så betyder det inte att man kan göra en lyxig helgfrukost, idag gjorde jag en lite lyxig gröt som bara tog några få minuter att göra. 
 
Frukost: choklad- och banangröt gjord på 1 dl fiberhavregryn, 1 dl mjölk, 1 mosad banan och 1 msk kakao, som kokas på spisen. Toppad med banan och kakaonibs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0