Kortet som överlevde en halv mil

Blev ett pass på gymmet tidigare med Sebastian, det är så himla kul att träna tillsammans, jag älskar när vi lyckas matcha våra träningsscheman. Jag tränade rygg, biceps och avslutade med 5 km löpning. När vi skulle sticka från gymmet bytte jag skor och upptäckte då att jag hade mitt bankkort i min sko som jag hade tränat i haha!! Då kom jag att tänka på hur fantastiska mina löparstrumpor är. Så jag måste bara slå ett slag för löparstrumpor! Den som inte har testat detta har verkligen missat något (kan bara yttra mig om Nike för varken jag eller Sebastian har testat andra märken). Efter att jag introducerade Nikes löparstrumpor för Sebastian så vill han slänga alla strumpor han äger och endast använda löparstrumpor varje dag, och jag kan inte annat än att hålla med. Nu är det ju inte världens billigaste strumpor, så att byta ut alla sina strumpor mot dessa är kanske inget man gör över en dag, men jag kommer aldrig någonsin igen träna med vanliga strumpor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0