Lillasyster

Grattis till min syster som fyller 15 år idag! Min lilla skitunge börjar bli stor :) Just nu är hon i USA med sin mamma över några dagar för lite shopping och har jag tur så följer några saker från Victoria secret med hem till mig hihi. 
 
När klockan ringde imorse tänkte jag att jag skulle strunta i att gå till skolan idag och istället träna på morgonen så att jag har hela eftermiddagen till att plugga till den där jäkla tentan. Men så kom jag på att det är en bok till tentan som jag inte har köpt så jag måste ändå gå till skolan för att låna den på biblioteket, och då kan jag ju lika gärna gå på föreläsningen. Så nu ska jag alltså gå till skolan. Ååh vad jag känner på mig att hela denna dagen kommer att gå åt till att göra allt annat än att plugga, såsom träna, städa, handla, laga middag... Wish me luck! 
 
Tur att syster också är ett Barcafan så att vi kan kolla fotboll tillsammans ;) Här är vi på Ullevi och kollar på matchen mellan Barcelona och Manchester United :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0