Tidig morgon = effektiv dag?

Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att börja kl 8, men å andra sidan så är det skönt att sluta kl 10 och ha hela dagen framför sig. Nu ska jag iväg till gymmet och sen ska jag få mina ögonbryn färgade och plockade, något jag gör cirka en gång i månaden. 
 
Jag är ju väldigt förtjust i mina älskade bananpannkakor och ett alternativ till dessa är så kallade coltingpannkakor som innehåller ännu mer proteiner! 
 
Coltingpannkakor, 2 personer (eller 1 hungrig hehe)

1 banan

5 ägg

2 msk ekologiskt jordnötssmör

 

Mosa bananen och blanda ihop med äggen och jordnötssmöret. Stek pannkakorna i olja i en panna, för mig blev det två stora pannkakor. Detta åt jag med kvarg och hallon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0