Today is a big day

God morgon! Hehe. Nej har varit vaken några timmar men det är först nu som jag pallrar mig upp ur sängen. Det var kul fest igår med härliga vänner, men vann tyvärr inte beer-pongen :( Vi var runt 50 pers och alla blev indelade i lag om 2 (kille och tjej) med någon man inte kände för minglets skull, kul idé! 
 
Nu på dagen kommer jag nog mest slappa i soffan, men måste även ta mig i kragen och plocka undan i lägenheten, ikväll får vi nämligen gäster. Idag är en stor dag, jag ska träffa Sebastians pappa för första gången! Konstigt kanske ni tycker efter några års förhållande, men han bor nämligen i Peru (Sebastian kommer från Peru) så det är inte så ofta de träffas och det var några år sen sist. Men nu är han i Sverige och ikväll ska vi träffas! Vi ska på middag hos Sebastians mamma i Lund ikväll med hela familjen och sen följer hans pappa med oss hem till Malmö senare på kvällen för att kolla på El Clásico hos oss och sedan sova över :) 
 
Inleder dagen med några nya tidningar, en kopp te, yoghurt med havreringar, paulúns müsli, banan och kakaonibs
 
Några bilder från igår. Alltså bilden längst ner till vänster HAHA, ser så sjukt uppställt och stifft ut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0