Grå söndag

Älskade farmor och farfar är nere en sväng i Malmö över helgen så vi träffades vid 11 och gick till mormors bageri och åt frukost/lunch. Trots att de bor i Kalmar så håller vi bra kontakt, vi pratar ofta och träffas relativt ofta, vilket jag är väldigt glad för. Sebastian jobbade så han kunde inte följa med, så efter fikan gick vi förbi hans jobb för att säga hej :) Jag var tyvärr tvungen att gå hem tidigt för jag har tvättid som jag ska ägna hela eftermiddagen åt. Under tiden blir det väl lite annat pill med plugg, lägenheten, träning och om jag orkar så ska jag packa ner sommarkläderna och packa upp höstkläderna. En riktig söndag med andra ord! 
 
En dag som denna stormiga gråa söndag (alltså inte alls mysig höstdag) så saknar jag sommaren. Okej, de få 5 riktiga sommardagar som var denna sommaren. Men det är väl bara att tända lite ljus och koka en kopp te så får jag väl lite mysig höstfeeling istället :) 
Parkhäng i somras <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0