Ikea

Varför är det omöjligt att åka till Ikea för att köpa BARA det man planerat att köpa?! Jag tror inte jag är ensam om att alltid komma hem med hur mycket saker som helst. Jag är dock väldigt nöjd med mina köp och det blev sådant som vi faktiskt behöver till hemmet. När jag var på Ikea fick jag ett sms av Sebastian; "Jag antar att du bara köper rosa saker nu" haha! Jag äääälskar nämligen rosa.
 
Idag har jag huvudvärken från helvetet. Det känns verkligen som att mitt huvud ska sprängas. Jag har huvudvärk till och från varje dag så jag är van, men idag är det verkligen olidligt. Inte så passande med tanke på att jag ska iväg ikväll :( Ikväll ska jag träffa mina gamla kollegor (vissa umgås jag fortfarande med dock) och åka på Flotten och sen kanske utgång på det. Min vän Oskar känner kaptenen på Flotten, så det händer ibland att det blir vår lilla förfest :) Det är en båt som åker runt i kanalen, så tar man med sig egen mat och dryck och njuter av livemusik och en mysig rundtur. Oj vad gamla vi låter nu haha, men det är faktiskt jätte kul! Den eviga frågan är bara vad man ska ha på sig ikväll... Vet redan nu att jag kommer frysa häcken av mig så får försöka klä på mig så gott det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0