Pinkoholic

Åh vad det är härligt att alltid vara ledig på söndagar! På mitt gamla jobb jobbade jag alltid på söndagar men på mitt nuvarande har vi stängt på söndagar och det är så skönt att veta att man alltid är ledig då. Sebastian hade sovmorgon idag så vi sov läääänge och sen tog vi med Bianca ut på en löprunda! Bianca var så duktig, hon sprang utan koppel hela vägen utan att stanna till eller avvika en enda gång (hon är van att vara utan koppel men busig som hon är så kan hon ibland springa fram till någon, vilket hon inte gjorde idag). 
 
Efter löprundan imorse. Bianca matchar mina rosa träningskläder med rosa sele ;) 
 
Frukost: fiberhavregrynsgröt med kokos, gojibär, hasselnötter och kiwi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0