Serier

Igår såg jag första avsnittet på Grey’s anatomy säsong 9. Herregud vad bra den serien är! Det var dock ett väldigt tungt och sorligt avsnitt så jag satt bara och grät i en timme haha. Jag är en sucker för serier, jag verkligen älskar att följa serier. Sebastian är likadan så vi har några serier vi följer tillsammans och sen har vi serier som vi själva följer när vi är ensamma :) Att titta på serier är vårt kvällsnöje så jag ser alltid fram emot kvällarna när vi ses (vi träffas sällan på dagarna eftersom vi har ganska hektiskt liv båda två), så det är så himla mysigt att krypa ner i soffan tillsammans på kvällarna och följa våra spännande serier!

 

Mina absoluta favoriter är Grey’s anatomy och Desperate housewives (har inte sett sista säsongen, väntar på boxen som släpps i oktober) men andra favvisar som vi ser tillsammans är Walking dead, Dexter och Suits. Men den bästa EVER är Lost, åhhhh vad jag saknar den serien!

 

I väntan på att det ska släppas nya avsnitt till serierna vi följer, så började vi nyligen kolla på Game of Thrones och har sett första säsongen, är inte helt hooked än men har hört att den ska vara bra så vi ska börja se säsong 2 också. Och ikväll ska vi se första avsnittet på Dexter säsong 7 iiiihh! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0