Ändrade planer

Hej! Jag hade planerat hela denna dagen men det började inte riktigt som jag hade tänkt mig haha. Jag hade bestämt att börja dagen med en powerwalk, jag hade även bestämt vad jag skulle äta till frukost, sen skulle jag ha massor med tid att planera lektioner och städa här hemma innan jag ska träffa pappa i eftermiddag och sedan träna med Sebastian. Istället vaknar jag och får reda på att Stadium har nyöppning på triangeln med massor av erbjudanden och att Bik bok har 50% på allt i hela butiken. Shoppinggalna jag tog därför istället en snabb runda med vovven, struntade i frukost och stack till butikerna istället. På Stadium fanns en hel del träningskläder och skor till bra priser men det var den sjukaste kön jag sett så jag struntade i det. På Bik bok var det inte riktigt lika galet så därifrån fick jag faktiskt med mig ett par jeans, en kofta och en klänning och landade på strax över 500-lappen - som hittat! Nu har jag inte riktigt lika mycket tid över till det skulle göra så nu får jag nog sätta igång. 
 
Fick i mig en sen frukost i form av klassikern bananpannkaka (½ mosad banan och 1 ägg). Jag toppade med färska jordgubbar, kokos och lite kalorifri pannkakssirap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0