Idag syndar vi ;)

Idag firar vi Sebastians nya tjänst framför fotboll med hemmagjorda hamburgare och öl. Kvällen kan nog inte bli bättre om ni frågar honom ;) Eller jo, om Barca vinner såklart! 
 
I eftermiddags var jag på mitt sista PT-pass, och precis som tidigare träffar var det oerhört lärorik. Jag fick även möjlighet att mäta fettprocent, muskelmassa m.m. och resultatet var väl okej, men inte jätte bra. På fettprocent låg jag i kategorin "normal", men hade gärna gått ner några procent och ligga på "låg". Muskelmassan var däremot lite roligare då jag låg precis på gränsen till "hög". Tänkte göra om mätingen om några månader igen och hoppas på bättre resultat. Vi har ju en sådan våg hemma som jag väger mig på en gång i månaden, men den visar inte 100% korrekt. 
 
Nu ska jag fokusera på matchen, ha en trevlig kväll!
 
Vet ni vad som är hemligheten bakom världens godaste hamburgare? Eget hamburgerkött, stekt ananas, rostad lök och friscobröd. Godare kan det inte bli!! Eller jo, har ni testat jordnötssmör i? Tro det eller ej, såå gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0