Ingen rolig valborg här inte

Idag har varit en sådan dag. Ni vet en sådan dag när man är påväg att börja gråta för ingenting och är på allmänt dåligt humör utan någon speciell anledning. Cykelresan hem i eftermiddags var så plågsam att jag ville gråta eftersom inte nog med att det är uppförsbacke hela vägen (ca 6-7 km) utan det det var även helt sinnessjuk motvind. Jag var helt slut när jag kom hem men ville ändå gå och träna, och blir helt knäckt när jag inser att gymmet stänger 18 idag så jag skulle inte hinna. Tänkte eventuellt gå ut en sväng ikväll men det uteslöt jag ganska snabbt. Istället har jag och Sebastian lagat hemmalagad pyttipanna och köpt godis. Vi båda har egentligen sjukt mycket att göra men vi har bänkat oss i soffan och har just nu inga planer på att göra något vettigt. 
 
Hemmalagad pyttipanna gjord på fläskfilé, potatis, morötter, palsternacka, gul lök, salt, peppar och en skvätt grädde. Givetvis rödbetor och stekt ägg till det (stekt på en sida så att gulan rinner ut över pyttipannan, mmmm!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0