Kalorifri sirap och BCAA

Hej bloggen! Var förbi Gymgrossisten Hansa påvägen hem eftersom detta hushållet redan har slukat Waldens farms kalorifria pannkakssirap haha. Förutom en ny pannkakssirap köpte jag Waldens farms karamellsirap och ny BCAA. Ville även köpa Walden farms chokladsås men den var slut :( Jag köpte faktiskt en BCAA som jag inte testat förut, nämligen från Smartsupps. Den BCAA jag tar idag är i tablettform och den jag nu köpte blandas med vatten till en dryck. Smartsupps har grymt pris och finns i smakerna äpple, vattenmelon och apelsin. Jag valde att testa äpple efter rekommendation :) 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag har skickat min pojkvän att köpa karamellsirapen idag! Hoppas den finns kvar :D

Svar: Hoppas ni fick tag på den! Blandade i den i pannkakssmeten idag, mmmm.
Josefina

2013-04-12 @ 14:14:22
URL: http://enbravardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0