Kursstart

Hej hopp! Idag började den sista kursen i skolan: "Att vara lärare", det var introduktion imorse klockan 8 och efter det satte vi oss i de grupper vi blivit indelade i och diskuterade upplägget. Vi är blandade med andra klasser som också tar lärarexamen nu i vår, fast med andra ämnen, och i små grupper ska vi i kursen bland annat planera ett temaarbete som ska vara ämnesövergripande med de ämnen vi har i gruppen. Kul! Idag satt vi och spånade lite på vad vi ska ha för tema och hur vi ska lägga upp det. Påvägen hem gick jag inom Bik Bok och köpte med mig en ascool träningströja. Sitter och slänger i mig lunch nu och om en stund tänkte jag sticka till gymmet så då inviger jag nog tröjan :)
 
Till lunch idag blev det en omelett gjord på 2 ägg, 2 msk mjölk, fetaost, salami, basilika, salt och vitpeppar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0