Påskhelgen

HEJ! Oj vilken hektisk påskhelg det har varit, jag har inte haft en lugn minut på flera dagar haha. Men SÅ trevligt vi har haft. I lördags hade vi som sagt förfest här hemma vilket var grymt kul, vi var hur mycket folk som helst och vi skulle ha stannat här istället för att gått ut - för visst är förfesterna alltid roligast? Nästa gång blir det bara fest här utan utgång! Vi kom hem i söndagsmorse när det var ljust ute och fåglarna kvittrade haha :( Vi sov ett par timmar och sedan var det bara för mig och Sebastian att gå upp och göra oss iordning för påskfirande med hans familj i Lund. Vi var där hela dagen igår, kom nog inte hem förens 23 igårkväll. Jag var så fruktansvärt trött igår så inatt sov jag som som en stock tills Sebastian väckte mig med med en kopp kaffe på sängen klockan 10. Idag har jag en välförtjänt ledig dag men jag tala om att här finns en lägenhet att städa efter festen i lördags. 
 
Här kommer lite bilder från i lördags :) 
Jag hade på mig mina nya kavaj som jag är kär i! 
 
Ingen fest utan tequila :P 
 
Jag och Michis med våra påskdrinkar :) 
 
HAHA alltså, Oskar står på sina knän och är lika lång som Sandy hahaha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0