Underbara väder!

Hej världen! Såg just att ni var jätte många som var inne igår och läste bloggen, var kom alla ni ifrån? :) Riktigt roligt iallafall! På senaste har ni blivit fler läsare men färre som lämnar kommentarer så glöm inte att ni kan göra det, bloggandet är så himla mycket roligare när ni lämnar kommentarer :) Idag har jag varit iväg på ett träningspass, det var dags för ben men jag hade lite tidspress och hade endast 1 timme på mig. Jag brukar normalt träna i 2 timmar så idag fick det bli högt tempo och även superset (när man varvar styrkeövningar utan att pausa) och efter den tuffa timmen kröp jag nästan hem :P Jag har även varit hos läkaren och fått en allergispruta eftersom pollen redan har börjat komma och jag är dödsallergisk. Nu håller vi på att tvätta här hemma och har precis varit ute och gått en liten promenad i det fantastiska vädret. HOPPAS nu att vädret håller i sig! 
 
Mellis mellan varven: filmjölk, kanel, hemmagjord chokladgranola, hallon och mullbär. Enkelt och SÅ gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0