Valborg

God morgon! Idag är jag lite deppig... Det är nämligen Valborg men jag kan inte fira eftersom det är en vanlig skoldag för eleverna och därför även för oss lärare (välkommen till vuxenlivet liksom). De flesta bryr sig nog inte om Valborg men ni som brukar fira i Lund vet vad jag pratar om, det är höjdpunkten på året! Nu är alla påväg till stadsparken i Lund eller har champagnefrukost hemma hos någon innan firandet börjar i stadsparken. Åhh jag vill också :( Nog om gnäll, jag kan berätta något kul istället. Igår lyckades Sebastian få tag i biljetter till John Mayer som kommer till Köpenhamn i oktober, wiiiie! Vi båda älskar John Mayer och min enda tatuering är ju till och med en låt av honom, så det ska bli kul att ätnligen se honom :) 
 
John Mayer - say what you need to say <3 
 
Till frukost idag blev det en riktigt god exotisk gröt. Gröten är kokoad på 1 dl havregryn, 1 dl mjölk och 1 dl vatten. När den är klar rörde jag i 1 äggvita och proteinpulver med smak av kiwi & yoghurt. Sedan toppade jag med passionsfrukost, kokos, gojibär och mullbär. Mmmm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0