Värdelöst träningspass

Hej! Jag har haft en jätte bra dag på praktiken, jag är redan igång för fullt! Jag kom hem runt 17-tiden och begav mig då till gymmet för en benpass med fokus framsida. Har nog aldrig haft ett så dåligt träningspass någonsin haha, jag hade verkligen 0 energi så det var värdelöst. Handlade påvägen hem, slängde ihop en enkel efter-träning-middag, har nu ätit och dushat och NU kan jag sätta mig ner. Nu är man ju inte jätte sugen på att gå och lägga sig direkt så det blir nog att vara uppe ett tag till trots att jag måste gå upp tidigt. Det kommer nog att ta ett tag innan jag kommer in i rytmen :) 
 
Lax, sötpotatis, potatis och morötter tillagade i ugn, samt kvargsås och ärtor. 
 
Laxfiléerna är kryddade med örtsalt och citronpeppar och tillagade på 200 grader i 15 minuter. 
 
Potatisen, sötpotatisen och morötterna är kryddade med flingsalt, peppar och vitlökskrydda och tillagade på 225 grader i 5 minuter innan laxen åkte in. Då sänkte jag värmen till 200 och lät de vara i ugnen tillsammans med laxen i ytterliggare 15 minuter. 
 
Såsen är gjord på kvarg, pressad citron och provencalekryddor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0