Feber och pannkakor

Hej bloggen! Ni tror inte att jag har gått och blivit sjuk? Kul... Var krasslig hela dagen på jobbet igår och när jag kom hem låg jag i feberfrossa :( Jag och Sebastian hade redan köpt biobiljetter så vi gick på bio ändå, vi såg premiären av Elysium. Jag skulle egentligen öppnat butiken idag men eftersom jag är dålig så öppnade Sandy istället och jag börjar inte förens 12. Jag har inte feber längre så en arbetsdag på 4 timmar ska jag nog klara av. 
 
Jag blev sugen på någon form av nyttiga pannkakor idag och då slog det mig att det var längesedan jag gjorde pannkakor till frukost, förr åt jag ju det var och varannan dag. Så idag fick det bli pannkakor och mums vad gott det var! 
 
Pannkakor toppade med kalorifri karamellsirap och hallon
 
2 stycken små pannkakor:
2 ägg
½ mosad banan
2 msk jordnötsmjöl
1 msk kokosmjöl
1 msk linfrön
 
Vispa samman ingredienserna och stek två små pannkakor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0