Kasst benpass

Hej hopp! Är nyss hemkommen efter ett apdåligt pass på gymmet. Jag hade verkligen ingen energi, efter första setet var jag helt svimfärdig. Efter halva passet kom jag dock igång lite så det blev inte helt värdelöst. Nu ska jag duscha och göra mig iordning, jag ska nämligen spendera min första semsterdag tillsammans med kollegorna :) Vad jag kan jag säga, jag tycker om de väldigt mycket hihi. Vi ska träffas när de stängt butiken för att äta lite god mat på Malmö festivalen. Senare mot kvällen ska jag träffa Sara, jag ska sova över hos henne <3 
 
Efter träning-mat/sen lunch blev omelett gjord på 2 ägg, 2 msk mjölk, röd pesto och fetaost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0