Leeeeeegs

Hej hopp! Hur mår ni? Jag mår bättre iallafall :) Jag följde till och med Mange och Sebastian till gymmet efter jobbet, det trodde jag aldrig! Medans de tränade axlar blev det ett riktigt svettigt benpass för min del. NÄR ska man få se grymma resultat efter allt hårt slit med mina ben kan jag undra?!?! Väl hemma matade jag benen med grymt god (gul) mat haha. Bulgur, currykyckling och currystekt färsk ananas, så jäkla gott! Nu ropar soffan :) 
 
Currykyckling, bulgur och currystekt ananas. Gult är faktiskt ganska fult. Men gott :) 
 
Currykyckling
1 kg kycklingfiléer
1 gul lök
2 dl turkisk yoghurt
1 tsk sambal oelek 
2 tsk curry
Salt & peppar 
Ev. cayenne
 
Strimla kycklingen och hacka löken. Stek i en panna, krydda och tillsätt turkisk yoghurt och sambal oelek. Låt puttra några minuter. Lätt som en plätt och den stekta ananasen till är pricken över i:et. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0