Rygg och tonfiskröra

God morgon! Hoppas ni mår bra. Jag ska strax bege mig till Cubus på Emporia för att hoppa in och jobba 10-20.15, är lagom pepp på en så lång dag... Igårkväll när jag och Sebastian slutat jobba stack vi till gymmet och tränade rygg tillsammans, fick till ett rätt så bra pass med riktigt bra pump, trots att jag var ganska slut. Efter gymmet hade vi planerat att göra tonfiskröra till middag så medans jag hoppade in i duschen styrde Sebastian upp det, och det är även det jag intar nu till frukost :) 
 
Efter gårdagens träning. Dax att växa till sig nu!!
 
 
 
 
Det blir så jäääkla tråkiga bilder i kvällsljus, jag tror det är en av anledningarna till att jag inte lika ofta lägger upp middagar som frukostar, bilderna suger ju. Här har ni iallafall gårdagens middag och dagens frukost :) Middagen blev på rågbröd och frukosten på finn crisp. Det var överlägset godast på finn crisp. 
 
Tonfiskröran är gjord på:
- Tonfisk
- Mini creme fraiche 
- Walden farms kalorifria majonäs
- Rödlök
- Dill
- Citron
- Citronpeppar
- Salt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0