Sista passet

Ikväll har jag och Sebastian varit på gymmet och kört ett sista pass innan Småland. Träningskläderna är dock nedpackade för eventuell utomhusträning men det kommer inte bli något gym. Jag körde ett benpass idag som gick riktigt bra, det blev PB i squats och i övriga övningar körde jag också tungt, underbar känsla! Nu har vi ätit middag och packat och jag är heeeelt slut. Men innan sängen: dagens Idol-avsnitt. 
 
Middagen idag blev fantastisk god, vi unnade oss både ris och sås :) 
 
 
Ris, kyckling i mango chutney-sås och stekt ananas. 
 
Kyckling i mango chutney-sås
1 kg kycklingfiléer
1 dl mango chutney
3 dl turkisk yoghurt
3 vitlöksklyftor
2 tsk sambal oelek 
 
Strimla och stek kycklingen. Pressa i vitlöken och stek lite till. Tillsätt mango chutney, turkisk yoghurt och sambal oelek och låt puttra någon minut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0