John Mayer, igen!

God morgon! Vet ni vad jag precis har gjort? Köpt biljetter till John Mayer till mig, Sebastian och några vänner! Vi var ju nyligen och såg honom men inte hindrar det oss från att se honom igen. Han är ju så jäkla bra. Det är inte förens den 17 juni så det är ett tag till :) 
 
Nu börjar det verkligen dra ihop sig mot jul och jag har en fullspäckad vecka framför mig. Det kommer bli en rolig men hektisk vecka och jag får inte glömma att köpa de sista julklapparna! Nu bär det av till jobb, ciao! 
 
Jag fortsätter på jul-temat och kör på pepparkaksfil till frukost :) Toppat med rågflingor, quinoapuffar, havregryn, pumpafrön, solrosfrön och kokos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0